terça-feira, 17 de março de 2009

Love, happines, truth & life (Amor, felicidade, verdade & vida)

I woke up this mornig
Acordei esta manhã
And I feel all right
E me sinto legal
I'm doing something
Estou fazendo algo
It makes me fine
Isto me faz bem

I woke up this morning
Acordei esta manhã
And I don't mind anymore
E não me importo mais
I did get rid of it
Eu me livrei disso
And I do not feel bored
E não me sinto entediado

So many people in the house
Muita gente na casa
They don't know nothing about
Eles não sabem nada sobre
What can I do for you, my friends?
O que posso fazer por vocês, meus amigos?
I've got the answer for your doubt
Tenho a resposta para sua duvida

Don't blame yourself
Não culpe você mesmo
For what is right and what is wrong
Pelo que é certo e o que é errado
Stop thinking it's unfair
Pare de pensar que não é justo
Or the world will be gone
Ou o mundo se irá

So many people in the house
Muita gente na casa
They don't know nothing about
Eles não sabem nada sobre
What can I do for you, my friends?
O que posso fazer por vocês, meus amigos?
I've got the answer for your doubt
Tenho a resposta para sua duvida

Hard consequences in your life
Duras consequencias em sua vida
Stops your mouth from smiling
Impedem sua boca de sorrir
Today I've got what is mine
Hoje eu tenho o que é meu
Love, happiness, truth and life.
Amor, felicidade, verdade e vida.

Clique aqui para assistir o vídeo desta música
(mas não esqueça de voltar do youtube para ler as outras poesias!)

Um comentário:

Unknown disse...

Hey my brother!!!
Very good!!!
Awesomeeeeeeeeeeeeeeee...

Do the lyrics have anything to do with things happening in your life?
What made you have inspiration to write this?

Love,
Marcela.